Якби люди керували автомобілями так, як вони працюють на комп'ютерах (Розмова по телефону Водія і Техніка з тех. підтримки) Технік: Водійська тех.підтримка. Чим можемо допомогти? Водій: Ця ... Машина у мене не заводиться. Технік: Ясненько. Яка у вашої машини марка, модель, і рік випуску? Водій: А я ... хрін його знає! Я її купив в магазин їздити, звідки мені знати ... Технік: Добре-добре, заспокойтеся. Спробуємо обійтися без цієї інформації ... (Зітхання) У вас є бензин в баку? Водій: Гм ... Бензин в баку, кажеш ... А як я дізнаюся? Технік: На передній панелі подивіться. Куди стрілка показує, на "Е" або на "F"? Водій: А де передня панель? Технік: Вона знаходиться відразу за кермом якщо ви сидите у водійському кріслі. Водій: А! Бачу. .. ТЕКС ... А тут стрілок багато, яку з них дивитися? Технік: Дивіться на ту, поряд з якою написано Е або F. Там ще може бути бензоколонка намальована. Водій: Ааа! Бачу. Стрілка показує на нуль. Технік: Як на нуль? Водій: Ага. Прямо на нуль. А ще поруч зі стрілкою написано "X1000". Це що модель моєї машини? Екс-тисяча? Технік: (глибоке зітхання з закочуванням очей) Ні, це не пальне, це тахометр. Він і повинен показувати на нуль якщо машина не заведена. Стрілка пального звичайно лівіше і менша ніж тахометр, і на ній повинно бути написано "Е", потім півколо, потім "F". Водій: Ааа. Бачу-бачу! Стрілка посередині між Е і F. Технік: Відмінно! Принаймні ми знаємо що пальне у вас є. Тепер давайте перевіримо акумулятор. Бачите кермо? Водій: Угу. Технік: Натисніть прямо посередині ... Водій: (чутно гучне \ "біііііп \") ОЙ! Це вона так і повинна робити? Технік: (закотивши очі) Все нормально, це ваш сигнал. Якщо він працює, значить з акумулятором у вас все нормально. Тепер давайте спробуємо завести машину. Водій: Дик, блін, я ж кажу що не заводиться. Тому і дзвоню, дубина. Технік: (скриплячи зубами) І все таки давайте спробуємо знову! Натисніть на педаль зчеплення, натисніть на гальмо, і поверніть ключ. Водій: Ой-ой! Давайте по порядку. Де у мене "педаль зачеплення"? Технік: ЗЧЕПЛЕННЯ ... Під кермом зліва. Знайшли? Водій: Знайшов. Технік: Тисніть на неї до упору. Так. Тепер бачите праворуч під кермом дві педалі? Водій: Угу. Технік: Ліва з них - гальмо. Натисніть на неї. Натиснули? Водій: Натиснув. Технік: Тепер поверніть ключ в запалюванні. Водій: І як я поверну ключ, якщо у мене обидві руки вже зайняті? Технік: Пробачте? Водій: Лівою рукою я тисну на зачеплення, правою рукою на гальмо, як я повинен вам ключі повертати, питається? Технік: (давиться від реготу). Так, давайте спробуємо спочатку, тільки цього разу на педалі тисніть ногами. Водій: Ногами? А хіба так можна? Технік: (все ще давлячись від сміху) Можна. Водій: Пробуємо ... Ой, а так зручніше ... Що ж ви мені одразу не сказали ... (Чутна метушня). Надавив. Технік: Тепер повертайте ключ в запалюванні до упору. Водій: А де в мене запалювання? Технік: В основі керма, праворуч. Водій: Хм. У мене отвір є, а ключа в ньому немає. Технік: Ну так вставте його. Водій: Кого? Технік: (втрачаючи терпіння) Ключ запалювання! Водій: А як я дізнаюся який у мене ключ запалення? Технік: (хапаючись за голову) Це звичайно найбільший ключ на зв'язці. Водій: На зв'язці? Технік: Так, де ви зберігаєте всі інші ключі ... Водій: Ааа! Так я її втратив двя дні тому. Так мені ключ треба? Технік: (кидає трубку) Туууууууу .... Водій: Альо?